Izdelki za prodajna strategija (4)

Opredelitev vaše marketinške osebe - Korak št. 1 za povečanje vaših prodaj in leadov

Opredelitev vaše marketinške osebe - Korak št. 1 za povečanje vaših prodaj in leadov

UPARTNER vam bo pomagal natančno opredeliti vašo ciljno publiko z uporabo kriterijev, kot so starost, spol, geografska lokacija, interesi in vedenje. To nam bo omogočilo, da prilagodimo vaše sporočilo in učinkovito usmerimo vaše komunikacijske napore.
Opredelitev marketinških ciljev - Generiranje leadov, krepitev vaše blagovne znamke, povečanje prodaje

Opredelitev marketinških ciljev - Generiranje leadov, krepitev vaše blagovne znamke, povečanje prodaje

Skupaj bomo opredelili jasne in merljive cilje za vašo komunikacijsko strategijo. Ne glede na to, ali želite povečati prepoznavnost vaše blagovne znamke, generirati potencialne stranke, okrepiti svojo blagovno znamko ali razviti svojo prisotnost na spletu, postavili bomo specifične cilje, prilagojene vašemu podjetju.
Določite svoje marketinške cilje - Želite: več potencialnih strank, vidnost, prodajo?

Določite svoje marketinške cilje - Želite: več potencialnih strank, vidnost, prodajo?

Prvi korak je razumevanje vašega položaja na trgu in vaših poslovnih ciljev (povečanje prometa na vaši spletni strani, generiranje potencialnih strank, krepitev prepoznavnosti vaše blagovne znamke itd.) Prav tako je ključno razumeti, kdo je vaša ciljna publika, kar vključuje ustvarjanje persona. Ta prvi korak je ključnega pomena, da se lahko odpravimo na dobre osnove.
Določite cilje SEA - Več leadov, več prodaje, več strank?

Določite cilje SEA - Več leadov, več prodaje, več strank?

Najprej skupaj opredelimo glavne cilje vaše SEA kampanje: pridobivanje vidnosti, generiranje leadov, povečanje prodaje itd.